PROGRAM „DOBRY START” (300+) NA NOWYCH ZASADACH

W połowie kwietnia Sejm uchwalił nowelizację, która przewiduje, że wnioski o świadczenie „Dobry Start” będzie można składać wyłącznie w drodze elektronicznej. Począwszy od świadczenia na najbliższy rok szkolny 2021-2022 pieniądze będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Wnioski będzie można składać jedynie elektronicznie, a środki będą wypłacane w formie bezgotówkowej na wskazane konto bankowe. Przypominamy, że świadczenie jest przyznawane na każde uczące się w szkole dziecko, raz w roku – w związku z rozpoczęciem roku szkolnego. Pieniądze wypłacane są bez względu na dochód rodziny. Wnioski należy składać drogą elektroniczną przez:

– portal informacyjno-usługowy Emp@tia

– portal PUE ZUS

– bankowość elektroniczną.

Nie będzie możliwości składania wniosków drogą tradycyjną (tj. papierową). Wnioski należy składać w terminie od 1 lipca 2021 r. do 30 listopada 2021 r.

 

Źródło: Gmina Kościan

Najnowsze artykuły