INFORMACJA DOTYCZĄCA OTWARCIA URZĘDU W ŚMIGLU

Informujemy, że od 01.06.2020 roku będą obowiązywały nowe zasady obsługi klienta w Urzędzie Miejskim Śmigla. W holu urzędu będzie mogło przebywać maksymalnie 5 klientów. Kolejne 6 osób (po trzy na każde piętro), będzie mogło przebywać wewnątrz urzędu. W pierwszej kolejności każdy klient będzie kierowany do Biura Obsługi Mieszkańca. Następnie, jeżeli będzie potrzeba spotkania się z danym pracownikiem, pracownik Biura Obsługi Mieszkańca pokieruje każdego do odpowiedniego pomieszczenia. Otwarta zostanie także kasa, w której będzie mogła przebywać maksymalnie 1 osoba. Ze względów organizacyjnych, codziennie o godzinie 10:00 kasa będzie przez 15 minut nieczynna dla klientów. Pozostałe godziny jej funkcjonowania pozostają bez zmian.

„Pierwszeństwo obsługi będą miały osoby, które wcześniej zapiszą się na wizytę. Dlatego przed wizytą w urzędzie zachęcamy wszystkich mieszkańców do wcześniejszego telefonicznego kontaktu z poszczególnymi pracownikami. Obecnie wypracowywany jest elektroniczny system zapisów, który w najbliższej przyszłości zostanie uruchomiony i ułatwi mieszkańcom zapisanie się do konkretnego pracownika w poszczególnej sprawie” – dodaje Marcin Jurga, zastępca burmistrza Śmigla.